amarechfalk- Life as I know it

Glad

2009-12-01 @ 22:01:45

Just nu är jag glad och tacksam av många olika anledningar. Saker har helt enkelt gått min väg, kolla bara på fotbollen. Ja jag är mer än nöjd!

Skolan går vidare utan att jag egentligen vet hur det går, har inte fått några resultat än vilket är något mysko men tydligen så kommer de snart.

Åh, jag kanske ska träffa I i sthlm vid jul! Då måste jag köpa något fint till henne, det är nästan tradition.

Förövrigt kollar jag på alla säsonger av Vänner, det är många avsnitt och timmar.

Har besökt doktorn också, han gav mig tabletter som jag nu tar varje dag. Sen ska jag dit igen.

Anna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback