amarechfalk- Life as I know it

Sisterhood

2009-12-14 @ 19:13:49

Jag skulle vilja skriva lite om systerskap, som ni säkert vet har jag ingen syster. Iallafall inte biologiskt eller enlligt lag. Men iallafall, man kan skaffa sig systrar på andra sätt. Jag har två systrar, Mollin och Lety, Mollin och jag ä lika gamla medan Lety är min lillasyster. Dessa band som jag har till dessa personer är väldigt starkt, och det är svårt att förklara om man inte har ett själv.

Jag vet flera vänner som har liknande band, coh det skapar en kännsla av trygghet att veta att man har dessa speciella personer.

Jag älskar mina systrar, de är de mest speciella personerna i världen. Och jag om ngon vet hur lite blodsband spelar. Jag menar jag har ju ingen biologisk släkt som jag känner till iallafall. När jag var tvungen att åka från L så var det jobbigt hon hade varit den jag pratat med och delat med mig av vardagliga till svåra händelser med. Även om hon är yngre är hon mogen och en bra lyssnare. Mina systrar är väldigt lika på många sätt de har samma sköna humor och starka personligheter. Det är bl.a därför jag älskar dem.  Visst har vi alla haft ba och dåligare perioder men jag väljer bara att se de bra. När man kommer så nära någon så man visar sina dåliga sidor och de accepterar dessa då får jag en bra kännsla. Dessa två känner mig noh bättre än någon annan. Jag litar på dem och jag vet att inget avsånd har någon betydelse för de är bara ett telefonsamtal ifrån mig.

Jag vill hylla dessa fantastiska kvinnor, att träffa dem är bland det bästa som har hänt mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mollin

Nanna jag älskar dig <3 DU är bäst :)

2009-12-17 @ 15:27:17
URL: http://mollemichelledee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback