amarechfalk- Life as I know it

Mot Norrköping

2009-09-30 @ 18:09:55

Inte idag, men på lördag. Då ska jag på Ladies Night, tänka sig! Det trodde jag inte skulle hända, någonsin. Men nu blev jag bjuden av M och henne har jag inte sett på så länge. I julas om jag inte minns fel, och nu ligger hon i lumpen så jag vill passa på att träffas när jag får chansen. Tänk vad bra att vi åkte till England båda två.

Gud vad jag känner för att blogga idag. Jag bara har en sån stor lust att skriva ner mina tankar och det är inte lätt eftersom jag tänkter på minst fem saker sammtidigt.

Grattis till bästa Barcelona som lyckades vinna och därmed är etta i sin grupp! Jag är så lycklig, och matchen igår var helt okej mera mål hade vart kul men var är då spänningen. Visserligen skulle det inte vart spänning iallafall eftersom Barcelona ägde hela matchen med sitt enorma bollinnehav.

Har suttit och skrivit uppsats idag, åh det är så kul. Ja det är en sån sak som jag faktiskt gillar älskar att peta med formalian och se något som jag själv producerat. Kanske har jag slagit i huvudet, men jag har alltid gillat det. Plus att jag brukar vara bra på det.

Vad ska man ha på sig i Helgen? Ja, kanske borde shoppa lite.

LMFAO är mina nya idoler, så sköna alltså. Har lyssnat på deras låt La La La hela dagen...tänk vad man kan hitta om man kollar på The Real World.

Åh, The City är tillbaka, så underbart. Whitney måste vara en av världens snällaste människor hennes "kompisar" utnyttjar verkligen det. Sen vet man ju inte om det är den sanna bilden som man får se i serien.

På tal om serier har en hel del av mina serier haft premiär nu. Veckans toppar är;
Desperate Housewives
The City
Greek
Criminal Minds
The Vampier Diaries

Och flopparna;
One tree hill
Grey's anatomy
CSI NY
Heroes(fast det har jag tyckt länge)
90210

Ja, som sagt var har en hel del att säga idag.

Anna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback