amarechfalk- Life as I know it

En ganska bra dag

2010-08-26 @ 20:30:00

Idag har jag varit på Ikano huset. Det var faktiskt väldigt trevligt, främst för att jag hade V som sällskap. Vi gick och spånade på vilka möbler som skulle köpas och ifall man skulle köpa den där klänningen. Vi åt på ett asiatiskt ställe, men jag tvivlar starkt på att det verkligen var asiatisk mat.

Har senaste dagarna träffat en massa nytt folk, L från Ryssland, min granne M och en annan L det frå man inte glömma. Riktigt trevliga människor. L från Ryssland är underhållande, hon bekräftar massa fördomar, som en dag sa hon "I'm russian I drink alot!". Hon är väldigt duktig som trippar runt i högklackat hela dagarna, något hon tycker vi svenkskar borde bli bättre på.  M träffade jag igår för första gången, han planerar någon slags välkomst middag för utbytesstudenterna. Den andra L är från Boden, en riktigt skön människa det.
Nu ska jag dricka te!
Anna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback