amarechfalk- Life as I know it

Val

2010-09-20 @ 19:18:36

Ingen har väl undgått att  vi hr haft ett val, som blev historiskt på flera sätt. Och jag röstade självklart.

Tänkte inte gå in för mycket på det. Det jag ville säga var att jag har aldrig snackat så mycket politik som idag. Jag och mina vänner i skolan satt och reflekterade över resultatet. Mest om det faktum att ett nytt parti kom in.
Många var upprörda men så är det att ha demokrati. Alla har rätt till sin åsikt, det spelar ingen roll vad jag tycker, alla har rätt att tycka. Jag vill verkligen värna om demokratin, så jag har bestämt mig för att acceptera resultatet. Men engagera mig mer i nästa val, kanske jag kan påverka på andra sätt vem vet.
Anna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback